Despre Fred Perry
Era sfarsitul anilor 1940, cand Fred Perry a fost abordat de catre Tibby Wegner, un fost fotbalist austriac, cu o idee de marketing pentru o banda de transpiratie care sa poarte numele de Fred Perry. Fred a utilizat anterior tifon infasurat in jurul incheieturii mainii pentru a proteja manerul rachetei de transpiratie. Banda de transpiratie originala a fost realizata din material de prosop de baie si "cantarea o tona", in conformitate cu spusele lui Fred, in autobiografia sa. Prototipul reproiectat, realizat in Leicester, era usor, moale si flexibil. Din acel moment au intrat in afaceri. Ei au comercializat benzile de transpiratie oferindu-le jucatorilor de top de la cele mai bune turnee, convingandu-i sa le poarte pe teren, jucatorii au facut ce li s-a cerut, si linia de sport Fred Perry a fost lansata.
Fred Perry a dezvoltat in curand afacerea impreuna cu Wegner creand tricouri polo Fred Perry. Logo-ul Fred Perry a fost abil comercializat prin oferirea acestor tricouri cameramanilor de la BBC, in timp ce Fred Perry si Dan Maskell ambii le purtat atunci cand comentau. Ei au oferit tricouri polo tuturor celor mai importanti jucatori, aceasta a fost epoca lui Hoad, Rosewell si a australienilor tineri, care au fost dornici sa puna mana pe aceste noi articole de imbracaminte, deoarece aratau mai bine decat alternativele largi, care nu li se potriveau. A fost o initiativa de marketing inteligenta si de succes. Oamenii au devenit constienti de logo-ul Fred Perry si l-au asociat cu Wimbledon, turneul de tenis cel mai important din lume, si cu cei mai buni jucatori de tenis. Tricou polo Fred Perry a lovit potul cel mare. A fost un produs bun, clientii l-au vazut,l-au placut si au cumparat. Modul interesant prin care a fos construit tricoul de bumbac, cu cusatura sa deschisa ca un fagure de miere si felul perfect de a se potrivi pe corp,l-a facut perfect pentru tenisul de performanta si in curand a devenit camasa aleasa de mai multe subculturi din intreaga lume.
Fiind din nou foarte popular in randul tinerilor, Fred Perry a fost o data tricoul ales demai mai multe grupuri distincte de adolescenti de-a lungul anilor \'60 si \'70. Skinheads si grupul Manchester denumiti "Perry Boys," un grup de suporteri de fotbal violenti, au fost printre acele subculturi care au facut camasile Fred Perry populare. Desi acesle zile sunt de mult apuse, logo-ul Fred Perry reprezentant printr-un dafin (de obicei se gaseste pe partea stanga a tricoului polo) a ramas in continuare un element important pentru stilul generatiei de astazi. In special populara in subcultura trasatura fundamentala a camasii Fred Perry s-a dovedit a fi un acoperitor de goluri a diferentelor demografice.